Aesthetic Turbulence je ono što nas onemogućava da stvarnost pretvorimo u lepotu, iz estetskog nemira rađa se umetnost. Ova vrsta turbulencije ne podnosi „falširanje“. Unosi svest u estetski sklad na svakom polju: u umetnosti, parfemima, dizajnu, kuhinji, literaturi, ljubavi.
Prava magična formula inspirisana stalnim istraživanjem savršenstva, okarakterisana spektakularnom privlačnošću Smilja, Zelenog čaja, Jasmina, Crvenog Bibera, Pimenta i Labdanuma. Parfem AESTHETIC TURBULENCE je deo State of Mind priče o zavođenju koja je oličenje snažnog karaktera, smelosti i opčinjenosti.
Mirisna porodica: cvetni, začinski
Vrh – Oolong čaj, Mandarina, Zeleni čaj Srce – Jasmin, Smilje, Crveni Biber Baza – Sladić, Labdanum
Ocene (0)
Recenzije
Još nema komentara.
Budite prvi koji će napisati recenziju za „State of Mind Aesthetic Turbulence edp“ Одустани од одговора
O brendu
U želji da ostvarim dečji san, počela sam da se bavim parfemima kako bih se suprotstavila nedostatku kreativnosti nametnutom globalizacijom i komercijalizacijom. Na svu sreću, pojava art parfema me je inspirisala da stvorim sopstveni brend STATE OF MIND, brend koji pruža iskustvo u kome se izbor parfema podiže na nivo ceremonije, poput ceremonije ispijanja čaja.
Tako je rođena ideja o nastanku OLFAKTORNE ČAJDŽINICE, u kojoj se na osnovu mirisa i ukusa čaja razvijaju olfaktorni utisci o kolekciji izuzetnih mirisa, koji se savršeno slažu sa čajevima. I čaj i parfem čine da se osećate dobro budeći senzualnost i kreativnost. U procesu selekcije vaše stanje duha se menja podižući energiju i oplemenjujući vaš identitet.
Ceremonija ispijanja čaja je vreme za razmišljanje u kome dominiraju ideje harmonije, poštovanja, čistote i spokojstva. STATE of MIND predstavlja mesto na kome možemo da preoblikujemo sebe preko čula, spajajući umetnost ispijanja čaja sa filozofijom i umetnošću parfema.
U skladu sa Pravilnikom o kozmetičkim proizvodima (‘Sl.glasnik RS’, br. 60/2019) kojim se, između ostalog, uređuje način deklarisanja kozmetičkih proizvoda. Prema članu 15. Pravilnika, “Za proizvode čiji je minimalni rok trajanja duži od 30 meseci, navođenje minimalnog roka trajanja nije obavezno.
U skladu sa ovim Pravilnikom, na našim proizvodima navodimo „period nakon prvog otvaranja“ (eng.Period after opening – PAO), koji je označen simbolom otvorene teglice, sa označenim brojem meseci i/ili godina i koji označava vremenski period tokom kojeg se proizvod može koristiti bez štetnih posledica po zdravlje potrošača. Napominjemo da ova oznaka nije navedena kod proizvoda kod kojih koncept trajnosti nakon otvaranja nije relevantan, što je, takođe, u skladu sa novodonetim Pravilnikom.
Deklaracija
Vrsta robe: Kozmetički proizvodi Zemlja porekla: Francuska Uvezeno iz: Francuske Sastav: videti na pakovanju pod ingredients Proizvođač: Alegria Sas, 36 Rue Des Fontaines, Sevres Uvoznik za Srbiju: Aponi d.o.o. Bulevar Despota Stefana 116, Beograd Prava potrošača: Zagarantovana sva prava kupaca po osnovu zakona o zaštiti potrošača.
Recenzije
Još nema komentara.