Podignuto do nivoa umetnosti, moć u indirektnom i suptilnom obliku, zavođenje je rušilo carstva, dobijalo izbore i porobljavalo velike umove. Francuski filozof Volter je govorio da nije dovoljno osvojiti, treba da naučite kako da zavedete.
U blistavom, uzbudljivom i čarobnom parfemu VOLUPTUOUS SEDUCTION nalaze se najprefinjeniji sastojci u posebnom, bogatom i skladnom cvetnom buketu. Jedinstvena toplina Rooibos čaja i Ljiljana, obilje Ruža i Šipurka, dodir Tartufa i drvenasta baza od Sandalovine i Kedra čine jačom njegovu prirodnu strukturu. Ovo je miris koji ostavlja jedinstven i očaravajući trag.
Mirisna porodica: raskošan cvetni
Vrh – Rooibos čaj, Jabuka Srce – Ruža, Šipurak, Beli Ljiljan Baza – Sandalovina, Kedar
Ocene (0)
Recenzije
Još nema komentara.
Budite prvi koji će napisati recenziju za „State of Mind Voluptuous Seduction edp“ Одустани од одговора
O brendu
U želji da ostvarim dečji san, počela sam da se bavim parfemima kako bih se suprotstavila nedostatku kreativnosti nametnutom globalizacijom i komercijalizacijom. Na svu sreću, pojava art parfema me je inspirisala da stvorim sopstveni brend STATE OF MIND, brend koji pruža iskustvo u kome se izbor parfema podiže na nivo ceremonije, poput ceremonije ispijanja čaja.
Tako je rođena ideja o nastanku OLFAKTORNE ČAJDŽINICE, u kojoj se na osnovu mirisa i ukusa čaja razvijaju olfaktorni utisci o kolekciji izuzetnih mirisa, koji se savršeno slažu sa čajevima. I čaj i parfem čine da se osećate dobro budeći senzualnost i kreativnost. U procesu selekcije vaše stanje duha se menja podižući energiju i oplemenjujući vaš identitet.
Ceremonija ispijanja čaja je vreme za razmišljanje u kome dominiraju ideje harmonije, poštovanja, čistote i spokojstva. STATE of MIND predstavlja mesto na kome možemo da preoblikujemo sebe preko čula, spajajući umetnost ispijanja čaja sa filozofijom i umetnošću parfema.
U skladu sa Pravilnikom o kozmetičkim proizvodima (‘Sl.glasnik RS’, br. 60/2019) kojim se, između ostalog, uređuje način deklarisanja kozmetičkih proizvoda. Prema članu 15. Pravilnika, “Za proizvode čiji je minimalni rok trajanja duži od 30 meseci, navođenje minimalnog roka trajanja nije obavezno.
U skladu sa ovim Pravilnikom, na našim proizvodima navodimo „period nakon prvog otvaranja“ (eng.Period after opening – PAO), koji je označen simbolom otvorene teglice, sa označenim brojem meseci i/ili godina i koji označava vremenski period tokom kojeg se proizvod može koristiti bez štetnih posledica po zdravlje potrošača. Napominjemo da ova oznaka nije navedena kod proizvoda kod kojih koncept trajnosti nakon otvaranja nije relevantan, što je, takođe, u skladu sa novodonetim Pravilnikom.
Deklaracija
Vrsta robe: Kozmetički proizvodi Zemlja porekla: Francuska Uvezeno iz: Francuske Sastav: videti na pakovanju pod ingredients Proizvođač: Alegria Sas, 36 Rue Des Fontaines, Sevres Uvoznik za Srbiju: Aponi d.o.o. Bulevar Despota Stefana 116, Beograd Prava potrošača: Zagarantovana sva prava kupaca po osnovu zakona o zaštiti potrošača.
Recenzije
Još nema komentara.