YOHJI YAMAMOTO NICHE KOLEKCIJA sadrži šest mirisa, od kojih svaki predstavlja suštinu filozofije ovog dizajnera i oslikava njemu svojstvene osobine i stavove. Trebalo je dosta vremena da se osmisli niche kolekcija koja će biti tako autentična. Iako bočice liče jedna na drugu, mirisi se veoma razlikuju.
Boce su upakovane u potpuno crne kutije, koje nemaju drugih ukrasa osim reljefnog znaka brenda. Yamamoto je poznat po svojoj ljubavi prema crnom. Retko se odlučuje za boje u svojim kolekcijama, više voli da eksperimentiše sa formama, teksturama i konstrukcijama. Kaže da se oseća prijatno u crnom jer crna boja kaže: „Ne smetam ja tebi, ne smetaš ti meni.“
Same boce su prozirne. Ono što na prvi pogled izgleda kao prstenovi od crne trake pažljivim posmatranjem se prikazuje kao natpis Yohji. Na poleđini tih slova, vidljiva samo ako se zagledate kroz tečnost, nalazi se rečenica koju je Yamamoto namenio svakom mirisu.
DECONSTRUCTION je ambrast, drvenast miris sa notama grejpfruta i ruže, irisa i kedra, kao i ulja pačulija i kože.
Ocene (0)
Recenzije
Još nema komentara.
Budite prvi koji će napisati recenziju za „Yohji Yamamoto Niche Collection Deconstruction 50ml“ Одустани од одговора
O brendu
"Uvek volim da postavim sebi stavim nove izazove. Imam potrebu da testiram sebe, pa i ukoliko napravim greške, nije važno. Ono što je bitno za mene, to je mogućnost da ostvarim svoje snove i da ih prikažem svetu." - Yohji Yamamoto
YOHJI YAMAMOTO NICHE KOLEKCIJA sadrži šest mirisa, od kojih svaki predstavlja suštinu filozofije ovog dizajnera i oslikava njemu svojstvene osobine i stavove. Trebalo je dosta vremena da se osmisli niche kolekcija koja će biti tako autentična. Iako bočice liče jedna na drugu, mirisi se veoma razlikuju.
U skladu sa Pravilnikom o kozmetičkim proizvodima (‘Sl.glasnik RS’, br. 60/2019) kojim se, između ostalog, uređuje način deklarisanja kozmetičkih proizvoda. Prema članu 15. Pravilnika, “Za proizvode čiji je minimalni rok trajanja duži od 30 meseci, navođenje minimalnog roka trajanja nije obavezno.
U skladu sa ovim Pravilnikom, na našim proizvodima navodimo „period nakon prvog otvaranja“ (eng.Period after opening – PAO), koji je označen simbolom otvorene teglice, sa označenim brojem meseci i/ili godina i koji označava vremenski period tokom kojeg se proizvod može koristiti bez štetnih posledica po zdravlje potrošača. Napominjemo da ova oznaka nije navedena kod proizvoda kod kojih koncept trajnosti nakon otvaranja nije relevantan, što je, takođe, u skladu sa novodonetim Pravilnikom.
Deklaracija
Vrsta robe: Kozmetički proizvodi Zemlja porekla: Francuska Uvezeno iz: Francuske Sastav: videti na pakovanju pod ingredients Proizvođač: Yohji Yamamoto Parfums, 1030 Brussels, Belgium Uvoznik za Srbiju: Aponi d.o.o. Bulevar Despota Stefana 116, Beograd Prava potrošača: Zagarantovana sva prava kupaca po osnovu zakona o zaštiti potrošača.
Recenzije
Još nema komentara.