Yohji Yamamoto Pour Homme edt

Yohji Yamamoto Pour Homme edt

3.000,00 RSD5.400,00 RSD

Kupovinom osvajate 125-225 bodova! (Loyalty Club)
Kupovinom osvajate 125-225 bodova! (Loyalty Club)
30ml
50ml
100ml
Procenjeno vreme isporuke: 05.12.2024.
Procenjeno vreme isporuke: 05.12.2024.
Procenjeno vreme isporuke: 05.12.2024.
Procenjeno vreme isporuke: 05.12.2024.
besplatna postarina logo

BESPLATNA
POŠTARINA

preko 5.000,00 RSD

Aponi pokloni

BESPLATNI
UZORCI

uz svaku kupovinu

Kartica logo

NA RATE
BEZ KAMATE

na 12 rata

LOYALTY
CLUB

Popust od 5%

Opis proizvoda

Može se reći da  ovaj miris ocrtava filozofiju i duh poznatog kreatora. Inspirisan zemaljskim avanturama, Yohji Yamamoto Homme je iskričava, okrepljujuća mešavina bergamota, limuna i žalfije. Njima se u harmoničnom odnosu pridružuju note kože, sandalovine i kedra,  ukazujući ovim svežim mirisom na odvažnu i snažnu muževnost.

Note – drvenaste, citrusne, aromatične, puderaste, kožne

Vrh – Bergamot, Limun, koren Irisa
Srce – List Ljubičice, Koža, Žalfija
Baza – Sandalovina, Kedar, Pačuli

Ocene (0)

Recenzije

Još nema komentara.

Budite prvi koji će napisati recenziju za „Yohji Yamamoto Pour Homme edt“

Vaš email neće biti objavljen. Neophodna polja su označena *

O brendu
yohji yamamoto logo

"Uvek volim da postavim sebi stavim nove izazove. Imam potrebu da testiram sebe, pa i ukoliko napravim greške, nije važno. Ono što je bitno za mene, to je mogućnost da ostvarim svoje snove i da ih prikažem svetu."  -  Yohji Yamamoto

YOHJI YAMAMOTO NICHE KOLEKCIJA sadrži šest mirisa, od kojih svaki predstavlja suštinu filozofije ovog dizajnera i oslikava njemu svojstvene osobine i stavove. Trebalo je dosta vremena da se osmisli niche kolekcija koja će biti tako autentična.  Iako bočice liče jedna na drugu, mirisi se veoma razlikuju.

DRUGI PROIZVODI BRENDA

Rok trajanja

U skladu sa Pravilnikom o kozmetičkim proizvodima (‘Sl.glasnik RS’, br. 60/2019) kojim se, između ostalog, uređuje način deklarisanja kozmetičkih proizvoda. Prema članu 15. Pravilnika, “Za proizvode čiji je minimalni rok trajanja duži od 30 meseci, navođenje minimalnog roka trajanja nije obavezno.

U skladu sa ovim Pravilnikom, na našim proizvodima navodimo „period nakon prvog otvaranja“ (eng.Period after opening – PAO), koji je označen simbolom otvorene teglice, sa označenim brojem meseci i/ili godina i koji označava vremenski period tokom kojeg se proizvod može koristiti bez štetnih posledica po zdravlje potrošača. Napominjemo da ova oznaka nije navedena kod proizvoda kod kojih koncept trajnosti nakon otvaranja nije relevantan, što je, takođe, u skladu sa novodonetim Pravilnikom.

Deklaracija

Vrsta robe: Kozmetički proizvodi
Zemlja porekla: Francuska
Uvezeno iz: Francuske
Sastav: videti na pakovanju pod ingredients
Proizvođač: Yohji Yamamoto Parfums, 1030 Brussels, Belgium
Uvoznik za Srbiju: Aponi d.o.o. Bulevar Despota Stefana 116, Beograd
Prava potrošača: Zagarantovana sva prava kupaca po osnovu zakona o zaštiti potrošača.