Dikson Super Argan Nourishing Oil 100ml – Ulje za suvu kosu

(1 recenzije korisnika)

Dikson Super Argan Nourishing Oil 100ml – Ulje za suvu kosu

(1 recenzije korisnika)

3.520,00 RSD

Na zalihama

Kupovinom osvajate 146 bodova! (Loyalty Club)
Procenjeno vreme isporuke: 05.12.2024.
besplatna postarina logo

BESPLATNA
POŠTARINA

preko 5.000,00 RSD

Aponi pokloni

BESPLATNI
UZORCI

uz svaku kupovinu

Kartica logo

NA RATE
BEZ KAMATE

na 12 rata

LOYALTY
CLUB

Popust od 5%

Opis proizvoda

Dikson Super Argan Nourishing maska za suvu kosu

DiksoPrime je inovativni ekskluzivni sistem  profesionalnih tretmana sa najvišim performansama koji pružaju novi čulni doživljaj u salonu i efikasne trajne rezultate kod kuće. Zahvaljujući delotvornim i visokokozmetičkim sastojcima, DiksoPrime pruža ciljana rešenja namenjena specifičnim potrebama različitih tipova i stanja kose. 

Hranljivo ulje za suvu, dehidriranu i beživotnu kosu, sa uljima argana i makadamije, aminokiselinama i pirinčanim proteinom. Daje sjaj i hrani kosu bez otežavanja, kosu čini blistavom, mekom i zaštićenom.

Dejstvo:
– Ima izuzetno hranljivo, hidrirajuće i omekšavajuće dejstvo
– Daje neverovatan sjaj, vitalnost i mekoću
– Čini kosu vidno zdravijom, laganom i svilenkastom

Sastav:
– Arganovo ulje i ulje makadamije: dubinski hidrira i hrani, čineći kosu mekom i sjajnom. Sprečava pojavu neposušne kose. Kosa postaje glatka i svilenkasta
– Aminokiseline: stvaraju disulfidne mostove koji spajaju keratinske lance unutar dlake,zadržavajući vodu svojim fibroznim svojstvima,sprečava isušivanje kose
– Pirinčani protein: hrani i hidrira, čineći kosu mekom i punijom

Upotreba:
– Nanesite nekoliko kapi na suvu kosu
– Ne ispirajte

Ocene (1)

1 recenzija za Dikson Super Argan Nourishing Oil 100ml – Ulje za suvu kosu

  1. Верификовани власник Jelena (potvrdjen korisnik)

    Kosa mi nikad bolje nije izgledala!

Dodaj recenziju

Vaš email neće biti objavljen. Neophodna polja su označena *

O brendu
Dikson Srbija logo

Müster & Dikson, kompanija koja već više od 50 godina stoji na usluzi frizerima i stilistima, sa ciljem da svojim istraživanjima, proizvodnjom i delovanjem omogući pružanje sve boljih usluga, kao i linije proizvoda visokog kvaliteta.

Dikson, osnovan u Italiji 1965. godine, gde i danas posluje i postiže zapažene rezultate, deluje takođe na medjunarodnom planu, izvozeći svoje proizvode u 70 zemalja širom sveta. Postao je simbol italijanskog preduzetništva u oblasti profesionalne kozmetike. Delotvorni proizvodi za kosu ovog brenda predstavljaju spoj italijanske kreativnosti i efikasnih formula. Kompanija Dikson veruje da tehnologija treba da bude u službi ljudi, a u isto vreme pokazuje veliko razumevanje za nove potrebe i trendove. U njihovom svetu lepote profesionalci imaju pristup avangardnim i inovativnim pouzdanim proizvodima, nastalim na osnovu velike posvećenosti, iskustva i umeća, a osmišljenim sa poštovanjem prema prirodi i životnoj sredini.

DRUGI PROIZVODI BRENDA

Rok trajanja

U skladu sa Pravilnikom o kozmetičkim proizvodima (‘Sl.glasnik RS’, br. 60/2019) kojim se, između ostalog, uređuje način deklarisanja kozmetičkih proizvoda. Prema članu 15. Pravilnika, “Za proizvode čiji je minimalni rok trajanja duži od 30 meseci, navođenje minimalnog roka trajanja nije obavezno.

U skladu sa ovim Pravilnikom, na našim proizvodima navodimo „period nakon prvog otvaranja“ (eng.Period after opening – PAO), koji je označen simbolom otvorene teglice, sa označenim brojem meseci i/ili godina i koji označava vremenski period tokom kojeg se proizvod može koristiti bez štetnih posledica po zdravlje potrošača. Napominjemo da ova oznaka nije navedena kod proizvoda kod kojih koncept trajnosti nakon otvaranja nije relevantan, što je, takođe, u skladu sa novodonetim Pravilnikom.

Deklaracija

Vrsta robe: Kozmetički proizvodi
Zemlja porekla: Italija
Uvezeno iz: Italije
Sastav: videti na pakovanju pod ingredients
Proizvođač: Muster&Dikson, Italy
Uvoznik za Srbiju: Aponi d.o.o. Bulevar Despota Stefana 116, Beograd
Prava potrošača: Zagarantovana sva prava kupaca po osnovu zakona o zaštiti potrošača.