Angela Ciampagna

Istorija

Priča o ovoj parfemskoj kući počinje 2011.godine, kada je Angela Ciampagna osnovala Label Laboratorio Artigianale di Profumeria u selu Atri u centralnoj Italiji, kako bi proizvodila fine zanatski izrađene parfeme. Na čelu ove radionice nalaze se Anđela Ćampanja, kreator parfema i suosnivač, i Enriko Marafino, suosnivač i menadžer proizvodnje.

Njihov život se odvija u porodičnoj radionici. Tokom godina kreirali su mnoge parfeme za luksuzne brendove. Onda su Anđela i Enriko, partneri u životu i poslu, odlučili da pokrenu sopstveni brend: Angela Ciampagna Alta Profumeria Artigianale.

Filozofija

Filozofiju ove kuće krasi veza između savremene proizvodnje i tradicionalnih metoda korišćenih početkom 20-og veka u italijanskim radionicama. Istraživanje, strast i vizionarski karakter radionice doveli su do proizvodnje jedinstvenih numerisanih parfema, pojedinačno i ručno upakovanih, koji su potvrda novog stila pravog italijanskog zanatskog savršenstva.

Svaki parfem ima svoj jedinstveni broj. Na svim kutijama i bočicama nalazi se serijski broj proizvoda. Zanatske tehnike, povezane sa inovativnim procesom proizvodnje, daju parfemima njihove dimne tonove. Zanatska proizvodnja ne prestaje nastankom parfema; sve komponente finalnog proizvoda ručno se izrađuju: poklopci su proizvedeni mašinski ali sa ručnom završnom obradom, oznake se stavljaju posebno, kutije se proizvode i ukrašavaju jedna po jedna. Najzad, svi parfemi se ručno i pojedinačno pakuju, kako bi bili garancija pravog zanatskog savršenstva.

Ciljnu grupu čine potrošači u potrazi za izuzetno prefinjenim, smelim i umetničkim kreacijama.

Ključne karakteristike mogu se pronaći u formuli: sadrže neke prepoznatljive sastojke kao što su smole, drvenasti akordi  i note koje podsećaju na plesan, a veličanstvene cvetne i začinske note sa dodirom tradicionalnog otkrivaju bogatu tamnu bazu.

Angela Ciampagna se može naći u specijalizovanim radnjama niche parfema u svetu, u kojima klijenti mogu da dobiju adekvatnu pomoć u otkrivanju sveta ovog brenda. U skladu sa svojim sklonostima i načinom rada, brend ne može biti prisutan u klasičnim parfimerijama ili u prodavnicama robe široke potrošnje.