Uslovi kupovine

Aponi d.o.o.
Bulevar Despota Stefana 116, 11000 Beograd, Srbija
Matični broj: 21398900
PIB: 110893591
Šifra delatnosti: 4645

Na osnovu odredbe čl.13 i čl. 27 zakona o zaštiti potrošača (sl. glasnik rs 62/2014) društvo sa ograničenom odgovornošću za trgovinu, proizvodnju i usluge Aponi d.o.o. svoje potrošače koji robu kupuju preko interneta obaveštava:

Da se prodaja robe putem internet sajta www.aponi.rs obavlja u okviru registrovane delatnosti privrednog društva Aponi d.o.o., Bulevar Despota Stefana 116, 11000 (Palilula) Beograd, Srbija, Mat. br. 21398900, PIB: 110893591, Tel.: +381 11/3341 543, www.aponi.rs ;
Da je mail adresa za reklamacije reklamacije@aponi.rs;
Da se osnovna obeležja robe mogu naći na sajtu www.aponi.rs;
– Da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014) kupovina preko naše prodajne internet stranice www.aponi.rs smatra prodajom na daljinu;
– Da je prodajna cena robe naznačena uz svaki artikal;

– Da je PDV već uračunat u iskazanu cenu uz svaki artikal;
– Da je trošak isporuke besplatan ukoliko je iznos porudžbine veći od 1.500,00 RSD. Ukoliko je iznos porudžbine manji od 1.500,00 RSD isporuka se naplaćuje u iznosu od 250,00 RSD;
– Da poručenu robu isporučujemo u roku od 3 radna dana putem kurirske službe D Express na način koji je definisan na stranici Način dostave ovde;
– Da se kupovina robe uz posebne cenovne pogodnosti ili cenovne podsticaje obavlja u skladu sa uslovima navedenim na internet prodavnici www.aponi.rs;
– Da potrošač robu koju kupuje preko internet prodavnice www.aponi.rs može platiti platnim karticama, uplatom na račun ili pouzećem, tj. gotovinski prilikom preuzimanja;
– Da potrošač ima pravo da isporučeni artikal zameni ukoliko je artikal oštećen ili nekompletan, na način koji je definisan ovde.
– Da u slučaju prijema robe potrošač ne želi da zadrži isti artikal, ima pravo na odustanak od ugovora i povraćaj sredstva u visini plaćene kupoprodajne cene za predmetnu robu u roku od 14 dana na način koje je definisan ovde.
– Obrazac o odustajanju možete preuzeti ovde.
– Da za robu koja je poručena putem internet prodavnice www.aponi.rs potrošač ima pravo da izjavi reklamaciju na već korišćeni proizvod na način koji je definisan ovde.
– Reklamacioni list možete preuzeti ovde.
– Podržane načine plaćanja možete pogledati ovde.
– Uvek pokušavamo da svaku stavku u web prodavnici imamo na zalihama, ali zbog tržišne dinamičnosti i broja prodajnih objekata koje imamo postoji mogućnost da u nekim slučajevima budu poručeni predmeti koji više nisu dostupni u našem magacinu. Ako se to desi, naša prodajna služba će Vas obavestiti putem mail-a ili telefona i ponuditi vam alternativu. Molimo Vas da uzmete u obzir da se informacije o dostupnim količinama uskladjuju sa realnim stanjem na svaka 24h i da je moguće da artikal koji ste odabrali trenutno nije dostupan, o čemu će Vas naš tim obavestiti.
– Politika privatnosti i zaštita poverljivih podataka o transakciji možete pronaći ovde.

Sva plaćanja će biti izvršena u valuti Republike Srbije – Dinar (RSD). Iznos za koji će Vaša platna kartica biti zadužena biće izražen u vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koristi Vaša banka, a koji nama u trenutnku nije poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

Informacije o dostavi

Aponi d.o.o. ima potpisan ugovor sa kurirskom službom D Express i isporuka se vrši na celoj teritoriji Republike Srbije!

Za sve porudžbine primljene do 19h od ponedeljka do petka, okvirni rok isporuke je 3 radna dana za celu teritoriju Republike Srbije. U slučaju da je porudžbina izvršena preko vikenda (subotom i nedeljom), dostava se vrši kao i za porudžbine primljene u ponedeljak – dakle idući radni dan.

Ukoliko je način plaćanja preko računa, isporuka je do 3 radna dana, nakon evidentiranja uplate.

Isporuke se ne vrše subotom i nedeljom.

Dodatne informacije

Artikli će biti zapakovani tako da ne mogu biti oštećeni uobičajenim rukovanjem robom u transportu. Prilikom preuzimanja proizvoda kupac je dužan da proveri eventualna oštećenja i odmah ih reklamira dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbije da preuzme pošiljku na kojoj su vidljiva spoljašnja oštećenja. Sve naknadne reklamacije proizvoda zbog oštećenja nastalih prilikom dostave neće biti uvažena.

Prilikom preuzimanja proizvoda, kupac je obavezan da potpiše otpremnicu koju uzima dostavni radnik D Express kurirske službe. Otpremnica se smatra potvrdom o dostavi i preuzimanju robe.

Ograničenja isporuke robe

Isporuka artikala kupljenih na sajtu www.aponi.rs se vrši isključivo na teritoriji Republike Srbije. Isporuka van teritorije Republike Srbije trenutno nije moguća.

Način plaćanja

Ukoliko ste se odlučili za kupovinu naših proizvoda putem sajta, pružamo vam mogućnost plaćanja na više načina:
– Pouzećem – možete platiti gotovinom prilikom preuzimanja pošiljke
– Uplatom na račun (fizička lica) – popunjavanjem uplatnice i uplatom na šalteru bilo koje banke ili pošte
– Uplatom na račun (pravna lica) – direktna uplata na naš tekuću račun po izdavanju profakture
– Platnom karticom – jednom od istaknutih platnih kartica. (Visa , Mastercard, Maestro, Dina, American Express)

Plaćanje pouzećem

Prilikom preuzimanja pošiljke koju ste prethodno poručili putem našeg sajta, plaćanje porudžbine se vrši isključivo u gotovom novcu u dinarskoj valuti na ruke kuriru naše partnerske kurirske službe koji vam donosi pošiljku.

Uplatom na račun (fizička lica)

Popunjavanjem uplatnice i uplatom na šalteru bilo koje banke ili pošte.

Uplatom na račun (pravna lica)

Moguć način plaćanja isključivo za pravna lica. Uplata se vrši na naš tekući račun po izdavanju profakture.

Plaćanje karticama

Svoju porudžbinu možete platiti koristeći istaknute platne kartice na sajtu.
Prilikom online poručivanja, odabirom odgovarajućeg načina plaćanja bićete preusmereni na stranicu banke koja je zaštićena i sigurna za ovakav način plaćanja. Niti jednog trenutka podaci o vašoj platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
Na ovoj stranici je potrebno da unesete sledeće podatke: 
Broj kartice, 
datum isteka i
CVC2/CVV2 kod, koje možete pročitati sa poledjine vaše kartice. 

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.

Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama samog procesora odnosno banke.

Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

*Unos i provera podataka isključivo se obavljaju izmedju korisnika kartice i banke, a Internet trgovac nema uvid u podatke koji se razmenjuju.

Plaćanje nije moguće u stranoj valuti, već isključivo u valuti RSD. Plaćanje je moguće platnim karticama domaćih i inostranih banaka.

Kupac koji koristi uslugu online plaćanja karticama preko naše Internet prodavnice mora ispunjavati sledeće uslove:
– Isporuka robe je moguća samo na teritoriji Republike Srbije, na adresi navedenoj u porudžbini.
– Samo vlasnik platne kartice može izvršiti plaćanje.

Reklamacija i odustajanje od kupovine

Proizvodi koji se prodaju putem naše internet prodavnice, su praćeni svom zakonski neophodnom dokumentacijom. Ukoliko se pojavi potreba da reklamirate odredjeni artikal na kvalitet mi ćemo ispuniti sve zakonski definisane obaveze za prodavca, na isti način kao da ste robu kupili u klasičnoj prodavnici.

– Ukoliko je isporučeni proizvod oštećen ili nekompletan problem se mora evidentirati na licu mesta, ispred kurira, tako što ćete proveriti robu i ukoliko nešto nije u redu, odmah prijaviti neispravnost. Ukoliko kurir ne sačeka da proverite paket, rok za reklamaciju je 14 dana. Ukoliko je paket koji Vam je kurir dostavio oštećen možete odbiti pošiljku, ukoliko šteta bude ustanovljena nakon isporuke i otvaranje paketa dužni ste da reklamaciju prijavite u roku od 24h jer u suprotnom neće biti prihvaćena.
– U slučaju reklamacije kontaktirate nas na kontakt telefone koji se nalaze na našoj stranici kako bi se dogovorili o preuzimanju neispravnog uredjaja i dostavili ga našoj službi reklamacija.
– Ukoliko Vam proizvod koji ste poručili stigne oštećen prilikom isporuke, potrebno je u roku od 24 sata kontaktirati kurirsku službu koja je proizvod dostavila kako bi napravili zapisnik, a zatim nas obavestiti o tome.
– Imate rok od 14 dana, od dana prijema, da vratite robu prodavcu, ukoliko iz nekih razloga niste zadovoljni. Kupac robu može da vrati samo uz RAČUN i napisan RAZLOG VRAĆANJA. Mi ćemo robu prihvatiti i izvršiti povraćaj novca, ako u tom periodu niste oštetili ili na bilo koji drugi način umanjili vrednost proizvoda. Potrebno je da nas o tome obavestite na info@aponi.rs i popunite obrazac za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi na ovom sajtu. Povraćaj robe i novca ide o trošku kupca.

Reklamacioni list možete preuzeti (link ka reklamacionom listu) ovde.

Obrazac za Odustajanje od kupovine možete preuzeti (link ka obrascu) ovde.

Pravo na odustajanje

U skladu sa važećim Zakonom o zaštiti potrošača, (Sl.gl.RS br.62/2014) obaveštavamo vas o sledećem:

Obrazac Izjave o odustajanju od ugovora se dostavlja na e-mail adresu: reklamacije@aponi.rs ili na adresu:

Aponi d.o.o. Beograd
Bulevar Despota Stefana 116
11000 Beograd

– Potrošač ostvaruje pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija izjavom o odustajanju od ugovora ukoliko je poslata trgovcu u roku od 14 dana od dana kada je roba dospela u državinu potrošača , odnosno trećeg lica koje je odredio potrošač a koje nije prevoznik.
– Odustajanjem od ugovora oslobadjate se svih obaveza, osim obaveze plaćanja troškova vezanih za slanje robe koja se vraća usled odustajanja od ugovora.
– Proizvodi moraju biti nekorišćeni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži, mora biti priložen originalni račun i obrazac – izjava o odustajanju od ugovora.
– Potrošač može u roku od 14 dana od dana zaključenja ugovora na daljinu ili ugovora koji se zaključuje izvan poslovnih prostorija da bez navodjenja razloga odustane od ugovora.
– Izjava o odustajanju od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu.
– Član 33. Zakona o zaštiti potrošača
– Ako potrošač ostvari pravo na odustajanju od ugovora, smatra se da ugovor nije ni zaključen i nastaju obaveze propisane čl.34 i 35 ovog zakona.
– Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustajanju.
– U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je platio robu pouzećem ili nalogom za uplatu, sredstva će biti vraćena na tekući račun. Potrebno je da kupac dostavi broj tekućeg računa radi povratka sredstava na mail reklamacije@aponi.rs ili tel. 011/3341 543.
– U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Aponi d.o.o. je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko Visa, EC/MC, Dina i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun kartice korisnika.
– Kod ugovora o prodaji robe koji se zaključuje izvan poslovnih prostorija ili na daljinu, trgovac je dužan da vrati potrošaču sredstva koja je platio po osnovu ugovora kada primi ili preuzme robu koju je po osnovu ugovora isporučio potrošaču, odnosno kada primi dokaz da je potrošač robu poslao trgovcu, bez obzira koju od tih radnji je potrošač prvo preduzeo.
– Potrošač je dužan da vrati robu trgovcu, bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac – izjavu o odustajanju od ugovora.
– Obrazac Izjave o odustajanu od ugovora možete preuzeti ovde.

Politika privatnosti

U kompaniji Aponi d.o.o. cenimo Vašu privatnost, zato o Vašim podacima izuzetno pažljivo brinemo. Sve posredovane informacije su sigurne, nećemo ih ni pod kojim uslovima ustupati trećem licu, što Vam osigurava potpuno sigurno i bezbedno poslovanje i saradnju sa kompanijom Aponi d.o.o..

Zaštita privatnosti podataka

U ime Aponi d.o.o., obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Da bismo uspešno obradili Vašu narudžbinu potrebni su nam Vaše ime i prezime, adresa, e-mail i telefon. Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da Vam isporučimo željenu robu, kao i da Vas obavestimo o trenutnom statusu porudžbine. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Svi podaci o korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni u Aponi d.o.o. odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje proces platnih kartica, Banca Intesa a.d. Beograd, pa se tako kompletan proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj – kartici nisu dostupni našem sistemu.

Saglasnost i promena uslova

Korišćenje naših servisa podrazumeva saglasnost korisnika sa navedenim uslovima korišćenja. Aponi d.o.o. se obavezuje da će se pridržavati svega navedenog, a sve promene uslova postaju važeće tek nakon objavljivanja na ovoj strani i slanja e-mail obaveštenja svim registrovanim korisnicima.

Koje privatne podatke sakupljamo i zašto ih prikupljamo?

Komentari

Kada korisnici ostavljaju komentare na našoj stranici, mi prikupljamo samo podatke prikazane u komentar, IP adresu korisnika i pretraživač kako bi sprečili neželjene mejlove i podatke.

Kolačići

Ukoliko ostavite komentar na našem sajtu, možemo vam sačuvati ime i email adresu u kolačićima. Ovo je za vašu sigurnost, kako ne biste morali sve detalje da unosi opet pri postavljanju novog komentara. Ovi kolačići će se čuvati godinu dana.

Ukoliko posetite našu stranicu za logovanje, postavićemo privremeni kolačić kako bi otkrili da li vaš pretraživač prihvata kolačiće. Ovaj kolačić ne uzima privatne podatke i poništava se kada ugasite pretraživač.

Kada se ulogujete, takodje ćemo postaviti nekoliko kolačića da sačuvamo vaše informacije pri ulogovanju. Kolačići za ulogovanje traju 2 dana. Ukoliko selektujete “Zapamti me”, vaši podaci će se čuvati 2 nedelje. Ukoliko se izlogujete sa vašeg naloga, kolačići za logovanje će biti izbrisani.

Sadržaji preuzeti sa drugih sajtova

Na našem sajtu se mogu naći članci i sadržaji (video, slike..) sa drugih sajtova. Ovi sadržaji sa drugih sajtova se ponašaju isto kao i kada korisnici posete taj drugi sajt.

Ovi satovi mogu prikupljati informacije o vama i kolačiće samo ukoliko ste vi ulogovani i na te druge sajtove.

Koliko dugo mi zadržavamo vaše podatke?

Ukoliko ostavite komentar, podaci o komentaru će ostati beskonačno.

Za korisnike koji se registruju na našem sajtu, takodje čuvamo i privatne podatke koje ostavite pri pravljenju vašeg profila. Svi korisnici mogu videti, izmeniti ili obrisati svoje privatne podatke bilo kada (osim svoj korisničkog imena). Administratori sajta takodje mogu videti i izmeniti te podatke.

Kakva prava vi imate nad vašim podacima?

Ukoliko imate nalog na našem sajtu, ili ostavite komentar, možete zatražiti fajl o vašim privatnim podacima koje mi čuvamo o nama, uključujući sve podatke koje ste nam vi pružili. Takodje možete zatražiti da izbrišemo bilo koju informaciju koju mi čuvamo o vama. Ovo ne uključuje bilo koje informacije koje su nam potrebne za administraciju, pravne ili sigurnosne razloge.