La Martina Blue Gardenia Colonias Intensas

La Martina Blue Gardenia Colonias Intensas

7.440,00 RSD10.090,00 RSD

80ml
40ml
Procenjeno vreme isporuke: 24.05.2024.
Procenjeno vreme isporuke: 24.05.2024.
Procenjeno vreme isporuke: 24.05.2024.
besplatna postarina logo

BESPLATNA
POŠTARINA

preko 5.000,00 RSD

Aponi pokloni

BESPLATNI
UZORCI

uz svaku kupovinu

Kartica logo

NA RATE
BEZ KAMATE

na 12 rata

brza dostava logo

BRZA
ISPORUKA

za 1-2 radna dana

Opis proizvoda

Mirisna porodica: cvetni, drvenast, mošusni

Glavni sastojci – list gorke pomorandže iz Paragvaja, bela ruža, gardenija, drvo kašmira, beli mošus

Sjajne note bergamota i list gorke pomorandže iz Paragvaja otvaraju ovaj miris. U srcu, cvetovi gardenije obasjavaju buket pomorandžinog cveta, belih ruža i djurdjevka, uvijen u veo noćnog jasmina. U donjim notama, note ambre okružene su dragocenom sandalovinom i kašmirom.

Ovu kolekciju inspiriše duh koji je oduvek činio pravu suštinu brenda La Martina; da se stil podigne na najviši nivo, da se napravi kultni proizvod za sva vremena.

Pravi izazov bio je da se ovom savremenom kolekcijom ponovo dokaže vrednost glavnih tema poznate klasične parfimerijske umetnosti, ali sa skoro zanatskim konceptom.

U ovim parfemima se vodilo računa o kvalitetu sirovina koje su korišćene, kako bi delovali uravnoteženo i trenutno, što je tipično za velike kreacije.

Ocene (0)

Recenzije

Još nema komentara.

Budite prvi koji će napisati recenziju za „La Martina Blue Gardenia Colonias Intensas“

Vaš email neće biti objavljen. Neophodna polja su označena *

O brendu
Blauer La Martina Srbija

Blauer

The Journey je kolekcija posvećena putnicima, onima koji se hrane osećanjima i željni su otkrića. To je putovanje preko američkog kontinenta kroz mitska mesta i divlje predele, a sastoji se od vizuelnih i olfaktornih sugestija koje su deo američkog sna. Putovanje koje počinje u Bostonu, gde je 1936. rođena mala fabrika po imenu Blauer.

La Martina

La Martina ima dugu tradiciju u modi i modnim dodacima, a tokom vremena brend je stekao reputaciju u parfimerijskom svetu, zasnovanu na skoro 20 godina dugom iskustvu u ovoj oblasti i nekoliko uspešnih parfema. Ovom kolekcijom smo želeli da odamo počast tim najbolje prodavanim parfemima, stavljajući ih u pakovanje koje je u isto vreme savremeno i poštuje tradiciju, jednom rečju „vanvremensko“.  U čast starih potrošača, kao i novih koji se sa našim parfemima upoznaju po prvi put i imaju mogućnost da isprate najtraženije olfaktorne trendove u selekciji različitih mirisnih porodica koje odgovaraju različitim ukusima.

DRUGI PROIZVODI BRENDA

Rok trajanja

U skladu sa Pravilnikom o kozmetičkim proizvodima (‘Sl.glasnik RS’, br. 60/2019) kojim se, između ostalog, uređuje način deklarisanja kozmetičkih proizvoda. Prema članu 15. Pravilnika, “Za proizvode čiji je minimalni rok trajanja duži od 30 meseci, navođenje minimalnog roka trajanja nije obavezno.

U skladu sa ovim Pravilnikom, na našim proizvodima navodimo „period nakon prvog otvaranja“ (eng.Period after opening – PAO), koji je označen simbolom otvorene teglice, sa označenim brojem meseci i/ili godina i koji označava vremenski period tokom kojeg se proizvod može koristiti bez štetnih posledica po zdravlje potrošača. Napominjemo da ova oznaka nije navedena kod proizvoda kod kojih koncept trajnosti nakon otvaranja nije relevantan, što je, takođe, u skladu sa novodonetim Pravilnikom.

Deklaracija
 
 

Vrsta robe: Kozmetički proizvodi
Zemlja porekla: Italija
Uvezeno iz: Italije
Sastav: videti na pakovanju pod ingredients
Proizvođač: Venice Olfactory Srl
Uvoznik za Srbiju: Aponi d.o.o. Bulevar Despota Stefana 116, Beograd
Prava potrošača: Zagarantovana sva prava kupaca po osnovu zakona o zaštiti potrošača